slut

nu var det  höst till slut skön luft tycker jag mötet som jag skrev om förra gången
blev av men de hade inte så bestämt sej vart jag ska va om jag behöver läggas in det får bli den som det finns plats på sorry
annars gör jag inte så mycket har baklat en blåbär/hallonpaj så vi fårt fika här på gruppboendet
det blir ju gott
pratat med psykologen häromdan ja<g tyckte han skulle hälsa på en sista gång
(låter som om  nån av oss ska dö) jag menat sista gången vi träffas för sen tar det slut vilket jag inte vill jag får aldrig som jag vill
jag är ändå tacksam över att jag får prata med han till oktober slut
man ska va glad för allt man får sa min konfirmationspräst han har nog rätt i det

jag har gjort 2 nya låtar och håller på med en tredje och på torsdag ska vi spela på kärnhuset om jag törs
nu är det slut

Kommentarer
Postat av: Ellamaj

Hej på dig min vän

ja du nu är det höst

här i blekinge oxå , idag då vi firar 40-åringen så öser det ner, men det är tur att dom har tak så det gör inget,haha det låter gott med paj

alla hälsar härifrån kramar från oss alla

Din gamla moster

2009-09-28 @ 08:51:40
Postat av: Ellamaj

hej igen

ser framemot att höra låtarna

kram

2009-09-28 @ 08:54:04
Postat av: Surikatjäveln



Man kan inte veta om man vågar - om man inte provar först!!

Kör hårt i morgon, det kommer gå hur bra som helst!!

Ska tänka på dig!

2009-10-01 @ 01:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0