morgonstund har guld i mun och bly i ändan

¢måndag och jag har varit och spelat in låtar på kärnhuset det gick bra idag riktigt bra faktiskt
men jag har pengaproblem idag låg back på kontot
hm inte bra
 ska nu skriva lite mer på en text
pratade med psykologen i tisdags kom överens om att jag inte ska göra illa mig förrän nästa tisdag det där lät ju dumt LOL jag menar att vi har en deal om detta tills på tisdag när han sannolikt får mig att lova en vecka till
annars allt som vanligt cruella devil har visat mig lapp efter lapp på vad som ska hända om jag gör si eller så
och så upprepar hon att allt e som vanligt fast mitt landsting tagit över  jag ska bara följa massa regler
men nu har de handledning lapplisan där. skönt för mig
i morgon ska jag köpa kläder det blir skoj på fredag denna vecka får jag besök av psykrehab då ska det äntligen berätta för mig vilken avdelning de valt ut att jag ska vara på om jag blir sjuk eller inte följer reglerna eftersom jag har tvång i öppenvården
fick höra  att pskologen ska fortsätta prata med mig en gång i veckan tills oktober ut det känns bra tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Sagt av en vis person

Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet.

2009-09-15 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0