förlovad

nu var det länge sen jag skrev ja jag var ju på det där mötet om att mitt hemlandsting ska ta över
men det enda vi är säkjra på är att de tar över från och med i dag så nu är vi förlovade men i övrigt hade de inte mycket att komma med  min kontaktperson  mister T hade åkt långt för ett jaså det var väl ungefär vad de kunde komma med det var som det som var värst att de har haft så lång tid på sig att fixa och bestämma hur vården ska se ut vilken avd psykolog och så vidare men de lovade svar om 3 veckor och nu har det gått en så det är bara att vänta . vi va ute på en ö häromdagen man måste åka färja dit jag tog på mig flytväst för säkerhetsskull
de andra skrattade åt mig jag ska sätta in bilder på det senare det såg rätt kul ut.
vi åt mat på ett värdshus och det var gott men som sagt det kommer bilder.
nu är det kväller och jag har  nu efter cirka en månad lärt mig barreaccorden
det är skitkul här har jag gått omkring i flera år och undvikit de accorden och så var det så lätt fixat
jag är lite stolt över mig själv ha det allihopa tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej Lalla

men vad kul änteligen har du förlovat dig

jag kan bara gratta dig

förlovningpresen kommer med posten

och du vet ju,, det finns ingen riktig post idag

kram från din gamla moster

2009-09-02 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0