tisdag eftermiddag

så nu har jag pratat med psykologen,professor kalkyl.
jag berättade att jag mått dåligt sista tiden och det var skönt att få prata

jag sa att jag får intrycket av att detta landsting inte gör nåt för att de ska kunna  överta vården
 de erbjuder inget och i det fall de gör det är det terapier man redan provat och som har visat sig inte fungera.

så om det blir en forsättning av denna kära psykvård så vill jag nog att den andra landstinget forsätter vara huvudman
för mej. angående psykologkontakt här så sa sjuksköterska till mig att hon typ också bedrev psykologiska samtal LOL
LOL det tycker INTE jag att hon gör. nu ska jag duscha har slutat röka idag det är svårt ge mig gärna kommentarer
om hur man håller sej rökfri

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej min vän

jag måste bara fråga vad betyder lol

gammal som jag är så fattar man ju inte

har du kolla det jag skickade igår ,,tror nog att det ska vara framme

många kramar Ella

2009-05-12 @ 21:21:14
Postat av: Ella-maj

hej

glömde säga att du ska bara ge dig f-an på det att sluta röka

tänk vad du kan köpa för pengarna istället

jag håller tummarna för dig

kan jag så kan du ,,tänk på 10 min,

jag tror att det blir Iza tack för förslaget

kram din gamla moster

2009-05-13 @ 07:45:33
Postat av: Ella-maj

Snart Lajla så går du över 100 sträcket

här allså inte åldern hahahaha

kram Moster

2009-05-13 @ 10:27:33
Postat av: Pesten

Undrar nu om jag inte tog nr 100 besökaren. Tack för en mycket trevlig pratstund i dag. Alltid lika roligt att träffa dig. Du är en kvinna som har så otroligt mycket att ge.

2009-05-13 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0