onsdag

idag har jag varit på stan med pesto vi tittade på jeans men det fanns inga med inbyggd skottkärra att frakta min stora mage på.
vi fikade gofika och det var lite ovant för mig att äta en macka som va stor som en ubåt lol
sen återvände jag hem och då kom en psyksyrra och ville sticka mig jag gick inte med på det men hon tjatade
så mycket j
ag ville ha personal med men jag sa inget tänkte ett stick mer eller mindre men det är inte kul speciellt när det kommer en alldeles ny syrra som påstår att hon träffat mig förut typ för ett år sen aldrig mer säger
pratat med mister T han ville ha svar på några frågor som jag inte kunde svara på men det var roligt att prata ändå
ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0