ny dag

ny dag nytt hopp kanske,det kanske inte.
har pratat med vällingkungen idag han hör mig inte när jag säger att jag inte mår bra
han säger hela tiden :ja men det är ju bra att du mår bra och när jag säger att jag mår dåligt så hummar han lite och säger ja men det är ju bra att det är någorlunda braLOL

vällingkungen = kontaktperson och psykologen = professor kalkyl ska komma upp den 1 juni
det blir bra. vi har haft allsång på hemmet idag kul kanske.
det blir mycket kanske och illamående idag har fortfarande inte rökt
idag har jag pratat med lars han mår bra men är lite less på mister T
tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

bra jobbat laijla

kram ella

2009-05-14 @ 18:51:45
Postat av: Camilla

Jättebra jobba med att inte röka. Fortsätt så för du är otroligt duktig.

2009-05-14 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0