hallå

idag har jag varit på oscars skola på en nätverksträff det mesta fungerade bra lite småpip
från läraren annars var det ok
gick sen och fikade med oscar mysigt mysigt
mister t ringde och berättade att jag får gå 4 timmar på stan 2 ggr per vecka.
det var ju skitkul,om man få säga så.
 sen berättade han vidare att läkaren ville inte ge mig någon behovsmedicin och inte heller justera den medicin jag har jag blev så förbannad här går man omkring och mår skitdåligt på alla sätt och vis och så ska en läkare som aldrig träffa mig bestämma personalen här vet ju ochj ser hur jag mår men doktorn och mister T vägrar lyssna
eftersom medicinen inte hjälper så kan jag  ju strunta i den då. när de inte vill höja den så att det blir bra vad har jag för anledning att ta emot sprutan när den inte hjälper
jag frågade misterT varför doktorn inte ändrade så svarade mister T :  han vill inte
då kan jag också säga JAG VILL INTE
ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0