psykbesök

idag har psykologen och mister T varit här det var ett trevligt möte
 jag skulle underteckna ett dokument som jag fick skriva själv fast de hade skrivit först och det handlade om vad personalen ska göra om jag skadar mig då fick jag fylla i och skriva under det var lite med gräns för hur långt mitt självskadebeteende fick gå innan man kontaktar psykvården.
vi pratade om medicin och psykologen tyckte jagfskulle ställa in mig på att ha medicin i 4 år
va sa jag japp sa han. så har jag inte tänkt precis
vi pratade om oscar och jag vädjade till dom att jag skulle kunna ha oscar även fast jag skadat mig men nej det gick dom inte med på och det kanske är klokt vad vet jag.
på det stora hela vad det bra nu personalen härifrån förklarade att det var svårare att avleda mig när jag mådde dåligt
ja det är för att allting är så svårt nu med petra och så.
jag kan känna ibland hur jag bara vill försvinna men det hjälper ju inte mina barn
sen åkte dom och jag kramade  psykologen för första gången det var en bra kram lite av en adjökram
jag kramade förstås mister T okså men han är ju van att jag klänger runt halsen lite då och då
på fredag ska vi ha videokonferens med dom få se hur många det är som dyker upp

jag cyklade till kiosken sen åt en glass sen ringde de från hvb hemmet petra hade rymt igen hon kom tebaks efter en timme
fattar inte det där vad som händer inom henne när hon beslutar sej för att rymma och gömma sej och så.
men om vi intervjuar experterna soc och hvb hem så beror det nog på att hon inte fick leka tillräckligt mycket titt ut lekar som barn nu ska jag gå och äta ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0