om jag blir sjuk

igår var jag och träffade cheferna för psykavdelningen där jag ska hjamna om jag blir sjuk
det gick rätt så bra tror jag de hade en del frågor om hur de ska göra det bättre för mig nu än förra gången
jag sa att det viktigaste för mig var att även om man måste tillgripa vissa tvångsåtgärder  för att hjälpa mig så vill jag bli bemött med respekt bli respekterad som människa helt enkelt
jag sa också att jag tyckte att jag hade blivit väldigt illa behandlad när jag var där för 5 år sen
de nickade hummade och lyfte på ögonbrynen lite då och då de kanske tänkte  kan man tänka
sen prata jag med min psykolog jag berättade om vad de gjort i mitt sovrum han tyckte nog att jag skulle erkänna att jag blev ledsen men det är klart om han fick som han ville skulle jag  sitta och lipa jämt och ständigt
nu ska jag sova i morgon kommer oscar då ska vi till en stuga äta gott och ha trevligt
har prata med mister t han har varit på strutsfarm undra om de blev rädd för han

tjing laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0