om jag hade pengar

varit hemma hela dan ingen lust att gå ut
oscar ska ju komma lördagen den 8e så jag som har förvaltare frågade om det5fanns lite extrapengar till bio och sånt men det blev blankt nej eftersom det inte fanns pengar
 hon är lika bra på att få slut på pengar som jag är jag klarade inte av ekonomin men det verkar inte hon heller göra
många ser ju en förvaltare som en säkerhetslina en livlina helt enkelt
men jag sert det mer som en varegrop lol
har pratat med oscar idag det var mysigt pratade med mister t igår han var okså trevlig att prata med
i morgon ringer psykologen kl 3 då ska det pratat ja.
har ångest nu på em kvällen inte så kul jag lyssnar på spotify en låt  med stefan sundström som heter min tanke är fri
den gillar jag snart kommer miss sofie och gullan från semestern
tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Flitiga Lisa

Att vara utan pengar kan kännas hårt. Man kan ju plocka bär och sälja. Sluta med att RÖKA är oxå bra.

2009-07-28 @ 12:55:28
Postat av: Snurre Sprätt

Utan att vara så trist så kan man ju titta på fåglarna som sitter på en kvist.

2009-07-28 @ 14:14:26
Postat av: Getingen från Medelpad

Tjing tjing återigen flyger den rosafärgade getingen förbi :D Fröken ska få besök av "lillabarnet", vad roligt!..rent utsagt fantastiskt. Rosa Getingen tror att "lillabarnet" och fröken uppskattar varandras sällskap utan ekonomiska utgifter. NEJ..Nu måste jag flyga vidare till det rosa templet. Tingeling

2009-07-28 @ 17:06:42
Postat av: Rasmus Nalle

Tjingt tjing tingeling utan spade är det svårt att gräva. Enbart tankekraft håller inte länge, men en simtur är aldrig fel.

2009-07-29 @ 12:19:27
Postat av: Katten i rabatten

Sitter här och putsar min päls under djupa tankar. Tankarna flyger hit hit och dit och ibland kommer dom tillbaka. Tänker på svunna tider med strömming och grädde.

2009-07-30 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0