gitarr= kul

nu hart det gått ett tag sen jag skrev jag ärt så inne i gitarren nu har äntligen lärt mig barreackord det är roligt men svårt
mister t har gett mig kommentarer på bloggen rätt roliga sådana han är ibland flitiga lisa i bland rasmus nalle men har förnekar att det är han men jag vet att det är han
han har sån fantasi den mannen LOL
pratat med psykologen i tisdags jag berrättade vad som hänt när mamma och hennes bedrövliga man var här
just nu har jag en inflammation i en tand jag är svälld och det gör ont inte kul
igår kom doktorn och sjuksköterskan hit de är lite  fundersamma om vilken avdelning jag ska vara på när jag  blir dålig eller sämre jag sa att jag ville vara på fyran men de ska prata mer sinsemellan och komma med nåt slags besked efter semestrarna. kvasthilda och jag städade igår i min lägenhet det gick fort och blev fint.
 jag har ju fått spotify för ett tag sen det är så härligt så jag önskar alla det tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Miss Sophie

Ja,visst är Spotify toppen! Skönt att du är hemma igen och på måndag ses vi.

2009-08-01 @ 20:00:11
Postat av: Miss Sophie

Ja, visst är det helt superbt med Spotify! Skönt att du är hemma igen och på måndag ses vi ju.

2009-08-01 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0