fryser

ja här sitter jag i regnet och fryser ja det kanske inte regnar inomhus men det känns så
var med min blinda moster och handlade lite kuddar men hon blev magsjuk och var tvungen att åka hem
jag pratade med rehab sköterskan igår men jag blev bara förbannad ska prata med sjuksköterskan här om det han skulle okså ringa henne men han fick inte tag i henne så hux flux så ringde hon
hon sa att de inte kunnat skicka remiss på ett ekg eftersom de inte hade fått min medicinlista från det andra landstinget jag sa att eftrersom de inte har ansvaret längre så ska de fråga vår sjuksköterska om listan
men hur som helst så sa hon saker som inte var så lätta att ta jag får en känsla av att de inte varken vill eller försöker göra denna övergång varken lätt eller bra
nu ska jag spela lite  tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Miss Sophie

Hej Laijla!



VIP-Galan i morgon lördag kl 10 - 18, nere på stans två torg! Massor av dans och musik och gratis dessutom!



Vi ses på måndag!

2009-09-04 @ 15:14:13
Postat av: Nalle Puh

Man kan inte vara nere med en ballong!

2009-09-08 @ 01:11:26
Postat av: Surikatjäveln

Lådans väggar håller innehållet på plats

2009-09-08 @ 01:14:45
Postat av: Den glada bullen

Om man blandar en massa saker kan det bli en röra.

2009-09-08 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0