vem vet bäst

har pratat med socialtjänsten de bedyrar att de inte visste något om kritiken av hvb hemmet i dalarna
har lite svårt att tro det men hon sa att de på socialtjänsten blev lika upprörda som jag det betvilar jag starkt men ok då

hon undrade om jag ville lyfta dottern därifrån jag sa ja då sa hon att det inte finns några andra ställen
då kan man ju undra varför hon frågade prata med petra igår hon sa att en personal hade sagt till henmne att i morgon (läs idag) att eftersom hon inte kämpade så skulle dom prata med chefen och flytta henne till ett låst ställe där dom skulle droga ner henne så att hon inte skulle ens veta vad hon heter

jag berättade det för soc som svartade som vanligt att de skulle lyfta fram de här bitarna
 jag är rädd att när man kan utrycka sej så jävligt som de på hvb hemmet gör kan man nog göra värre saker
jag är inte säker på att petra förstår vad som menas med att välja livet som de uttrycker det
och jag har svårt att tro att de har förklarat det på ett riktigt sätt man kan inte bara säga till en ungdom du måste välja livet annars åker du på en p 12a
 jag börjar känna mig desperat jag kan ju inte säga det jag vill till hvb hemmet för jag är rädd att det går ut över petra
ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0