regler

mycket tunga dagar hänt mycket  kring petra hon är på ett hvb hem som jag sagt och där behandlar man barn med tidiga djupa störningar.
jag ifrågasatte varför hon skulle vara just där för jag anser inte att hon är djupt tidigt störd
sa det till soctanten men hon sa att hon är det och att jag nog i mitt dåliga mående påverkat henne.
regel nummer 1 allt är mammans fel
petra ringde idag och sa att hon fått två diagnoser gissa vilka jo tidig känslomässig störning och post traumatisk stress
regel nummer 2 allt är mammans fel
petra hade tagit upp med doktorn därborta varför hon såg att saker liksom rör sej och så
petra sa till mig att det berodde på att hon inte blivit bekräftad som liten för det hade doktorn sagt

vi hade det bra tillsammans de tänker inte på att hon utsatts för mycket kränkningar  och övergrepp i de olika hem hon bott i
hon rymmer mycket av socialtjänstens insatser i sin ryggsäck
men ni börjar väl kunna detta nu regel nummer 3 följ alltid regel nummer 1 och 2.

känns inte bra käns knäckande liksom.

igår var jag med min moster på jysk hon skulle lämna tebaks några fula dynor som hon köpt
undrar varför man köper fula dynor lol sen gick vi och shoppa lite jag fick några fina saker tack för det  ella hon körde bil riktigt bra för att vara blind
hon köpte typ 30 blommor som nån stackare ska vattna medan hon e borta
sen fikade vi gofika 

idag är jag trött och knäckt på grund av allt sociala sa att hon ska vara där flera år trots allt som hänt där
hon anser att de tagit till sej kritiken och kommer att skärpa sej nu om jag tror på det?? NEJ
 ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0