torsdagkväll

idag var det en kul dag eftersom min moster va här utan  rulator och al´lt LOLL
vi fikade och pratade ska fråga doktorn om jag få hälsa på henne så jag kan se på valparna
ikväll blev det nåt vingel så vi fick grunka och greja så blev det väl lite bättre till slut

jag skulle skada mig men det ville inte personalen.
men det slutade bra. sen drog en personal ut mig på promenad
och som vanligt får hon det att verka somm om jag ville gå ut och till o med hade
 föreslagit det låter likt vällingkungen tycker jag
nu är klockan 22.00 dax att sova  för en del kanske inte.
ha det bra

Kommentarer
Postat av: Miss Sophie

Ha, ha, ha.... Du är för rolig du! Är dessutom mycket imponerad av ditt bloggande.



Miss Sophie

2009-05-13 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0