måndag

sköna måndag eller?
njea blir det då  har pratat med kontakt mister T han verkar inte vilja stå för det han sagt utan säger att han inte har med det att göra trots att det var viktigt för honom förut psykologen verkar inte heller vilja bestämma eller ens tycka nåt i fallet o
antagligen har de dåligt minne kahända besökt samma fest,typ.
skit i dom jag har varit på musikverkstaden och spelat upp mina nya låtar
fick lite beröm sitter aldrig fel. nu känns det som om jag har gjort nåt bra det är ju kul.

natten har varit theralenfylld med god sömn känns ändå lite som igår att jag vill smachsa sönder allting jag ser
samtidigt tar det positiva från verkstaden över så det är ändå rätt bra men jag är bara så jävla trött på allting jag vill vara en fri kvinna utan mediciner och sprutor. nu ska jag gå och äta. tjing ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0