tvingande

så har jag varit på videokonferens då det pratades en hel del om hur det ha fungerat fram till nu
det var väl alla överens om att det funkat riktigt hyfsat
lina gick igenom  och ställde lite frågor
jag sa att jag inte ville bli överförd till mitt landsting utan att jag ville att sundsvall ska stå kvar
den där chefen sa att jag kunde väl ge dom en chans jag svarade att de hade inte gett mig en chans
dom kasta ju bara iväg mig men nu går det bra för dom bara för att de byggt en specialavdelning
jag sa att det nog var pengarna det satt i psykologkontakt kunde visst ske så småningom men de försäkrade att det inte var något motstånd att skaffa psykolog till mig men jag vet att min psykolog har pratat om detta i 1 1/2 år
 ingen läkare var med heller jag blev jätteledsen på mötet när jag insåg att jag inte kommer undan mitt landsting
det blir tvång även där. sen fick jag höra att jag kanske får byta geting (psyksyrran) till en annan
och det vill jag av hela min själ inte alls men det är väl ingen som bryr sej kan man tänka
ha det laijla trött och less
ps de hade inga kaninöron ds

Kommentarer
Postat av: Russinbulle

Ut och cykla i detta fina väder glöm inte hjälmen bara.

2009-06-06 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0