tebaka

ja det har varit en del strul nu några dar
personalen sa att jag gjort en sak medvetet
och när jag sa att det inte var så så sa dom att jag kanske gjort det omedvetet
jag undrade lite hur de skulle ha det medvetet eller omedvetet??
men utan att gå in på några närmre detaljer så om jag skulle skada mig på samma vis igen så skulle jag få åka till psyket. det vore kanske lika bra vad vet jag
för just det faktum att personalen  inte kunde hindra mig gjorde att jag blev rädd för vad jag skulle kunna göra,
tur att psyksyrran var här och kunde stoppa mitt eländiga korståg

pratat med petra personalen hade brottats med henne det går kanske i arv
jag var vaken måndag natt och led petra hade varit på polisförhör eftersom nån idiot hade
behandlat henne illa jag kände sån vrede över att inte kunna vara med min dotter och skuld och så.
 nu i morse fungerade inte internet och vad handikappad man blir.
häromdan hade vi jordbävning-( det var inte jag) LOL

pratade med mister t i morse han var glad men hade inte hunnit läsa rapporten härifrån så hans humör kanske ändras
annars var det trevligt att prata med han han hade varit i stockholm och lyssnat på några gammla gubbar som spelar rock förvaltarn var hit en sväng vi surra lite. vi ska åka till alle på torsdag laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0