tandläkarn

idag har jag varit hos tandläkaren det var inte så hemskt som jag trodde. det var värre
det värsta är allt vatten de sprutar in i gapet på¨en som om de försöker dränka en hm inte kul alls.

men som sagt var gick det ju bra och dum som man är tänker jag gå tillbaka den 22a självplågeri liksom.

var på maxi igår och såg en jättesnygg blus men som vanligt har jag ju inte råd min förvaltare borde kölhalas
inte för att jag riktigt vet vad det är men det låter bra lol
när jag kom tebaka till boendet fick vi smörgåstårta den var underbart god och nu behöver jag inte äta på flera dar
men jag vet hur det blir ikväll mumsande på diverse onyttigheter

tjing ha det laijla

Kommentarer
Postat av: Pesto

http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6lhalning



Tack för den du LOL

2009-06-03 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0