psykvård

har varit och ränt på stan hela dagen hittade inget i vanlig ordning
dyster?? JA
pratade med mister  T vi ska ju ha videokonferens i morgon
han sa att han skulle ha en röd clown näsa på sej och syrran ett par kaninöron
jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det var så hihi
fattas bara psykologen med kammad mittbena
det blir spännande att se och höra vad som sägs mister T ska försöka få dom att ta över vården i slutet på augusti
jag undrar om det är t-gänget som vill bli av med mig så fort som möjligt eller om det är
landstinget jag tillhör som så gärna vill ha mig tvivlar starkt på det
enklast vore ju om ingen av dom vill ha mig då blir det åtminstonde som jag är van sen tidigare

 men jag hatar dom (mitt landsting) och dom hatar mig dom har behandlat mig så illa
så jag vill inte tillhöra mitt landsting och den optimala psykvården som de påstår att de har nu
pratade med rehab sköterskan om det hon sa att nu för tiden har dom resurser att ta hand om alla dom de skickat till andra landsting undrar om de har infört tvångströjan igen kanske tvångsbyxa och handskar
ha det laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0