torsdag

idag har jag varit ute och gått med personalen numera hittar dom vägen
jag minns från början när psykologen sa till dom att de skulle hjälpa mig att hittaså visade det sig att dom knappt
hittade i sin egen ficka.
men nu går det bättre och idag var det ju så varmt också
snart ska jag till kärnhuset och kanske spela lite jag gör egna sånger ibland blir de bra
och ibland inte.
igår fick jag min spruta av sjuksköterskan de kör med antipsykotisk medicin en gång i veckan
så jag inte ska bli stollig.
varje gång tänker jag att jag inte ska ta den men på något sätt blir det så ändå
sjuksyrran sa att jag innan nästa gång skulle vara ute tidigt på morgonen och lyssna på fåglarna
men jag tycker ju att de gallskriker så förfärligt,fåglarna.
LaijlaRoos Jansson

Kommentarer
Postat av: Ulla och Sara

Hallo där! Det är inte bara solen som värmer på Sjörövarplacet, det gör även DU. Förmodligen var vi snöblinda för att vi hittade så dåligt men Carlshem är vackert i vinterskrud.Vi är ju duktiga på att köra bil och hur man betalar på bussen har vi ju oxå lärt oss!

2009-04-23 @ 13:21:54
Postat av: Ella-maj

Hej på dig

jasså du är ute och lyssnar på fåglarna du

kul för dig

du nästa vecka vill jag gärna komma och hälsa på dig

länge sen nu,kan du inte sätta upp mig på en dag nästa vecka haha låter inte klokt

nu ska jag hämta Julia,, vi hörs

kram Ella-maj

2009-04-23 @ 14:03:58
Postat av: Camilla

Tack för att jag fick hitta hit! Ser mrT i sundvall framför mig när du skriver om injektionen hur han skulle gorma om du inte tog den S



Vill bara säga att du är en människa som gör mig glad. Du har otroligt mycket att ge och det skall du fortsätta med. Ha en skön helg så syns vi till veckan.

2009-04-24 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0