tisdag

idag har jag varit på rehab och pratat med sjuksköterskan det var ju givande......
pratat med psykologen han har väl tänkt sluta förstås men det vill inte jag iallafall inte innan det blir helt bra här typ. för övrigt känns det bra att prata en gång i veckan han e kul ibland.....
har handlat oscar kommer ju på torsdag vi ska fira valborg ihop.
har pratat med petson hon mår dåligt i morgon ska hon röntga lillfingret för hon har slagits och troligen fått nån spricka eller nåt. för övrigt personalen här har gett mig en vecka på mig att berätta en sak för de tre vise männen annars ska dom säga det. det är ju inget jag längtar efter så just nu håller jag på att klura på vem som blir argast fast jag tror  inte att de  bryr sej säkert inte. ha det laijla

Kommentarer
Postat av: "Regeringen"

Missade du något att berätta för mig i dag?

2009-04-29 @ 18:13:09
Postat av: Sofia och Ulla

Vilka löpsteg du har! Vi blir farliga inför nästa sommar-OS, eller hur? En sådan här löparutveckling har vi sällan skådat tidigare....



Ha det så skönt på fiket här bredvid!



/Sofia och Ulla

2009-05-02 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0