måndag

idag var jag riktigt trött och sov en del min mor och hennes bihang kom över.
vi fikade och pratade och hon hade med sig kort på mig när alexander föddes snacka om att se ung ut
riktigt söt var jag nu är jag gammal och fet.
på kvällen tog jag och en personal en promenad till OK  hon tog en oändligt överdrivet lång omväg
jag sa det kan inte vara sant vilse igen,tänkte jag men vi kom fram till slut och sen gick vi en annan väg tillbaka och det var mycket närmare får snart operera in en gps kanske.
jag pratade med min gamla moster ella hon har fått valpar jaja inte hon men hunden typ.
de är jättesöta hon har sålt tre tre kvar. en som jobbar här vill gärna ha en men hon har förhinder ett stort sådant.
nu ska jag sova igen ha det
laijla

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

hej det är din gamla moster Ella hmmmmm

du är visst söt idag oxå

och föresten om 20 till så tycker vi att oj vad snygg vi var nu hmhmhm

hänger du med

Kram Ella

2009-04-28 @ 09:10:41
Postat av: Sara

Ett STORT hinder, du har så rätt

Du vet jag försöker på alla sätt

Upptejpade annonser här och där

men hindret säger - "gör dig icke besvär"

Om nåt år eller två

en Voffsing jag möjligen kan få

Men hoppet ska aldrig överge en

Så jag tjatar igen, igen, igen

// Mrs Lucifer

2009-05-06 @ 07:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0