fredag

idag har jag faktiskt lyssnat på fåglarna de var faktiskt vackert att höra så nu kanske sjuksyrran blir nöjd.
jag var på datakurs idag men som vanligt fanns inte mycket att göra men jag fick ett tips om spotify där man ska kunna lyssna på musik gratis. men de måste först skicka en inbjudan till mig.

skrev ett mail till psykologen och klagade lite. har tagit upp om att få tillstånd att gå till majbrasan med oscar
som ni kanske INTE vet så är det ju läkaren,psykologen samt kontaktpersonen som bestämmer över mig ett tag till.
men snart får jag bestämma själv. då får jag nog storhetsvansinne och sitter här för mig själv och bara bestämmer hehe
jag har fått tillstånd till majbrasan alltså  KUL.

nu har personalen fått fnatt och vill att jag ska SPRINGA runt huset men hur svårt kan det va man kan ju inte mer än dö.
såg ett par snygga jeans idag kontaktade genast regeringen och bad om pengar få se hur den bönen mottas.
pratde med min äldsta son han sluddrade när jag påpekade det sa han:det är ju fredag jaha sa jag så bara för att det är fredag så måste man sluddra? ja sa han .Då sa jag du skulle inte bli så glad om flygpiloten du ska flyga med ikväll ,började sluddra för att det är fredag lägg av morsan sa han så jag stannade där.

nu ska jag äta middag här i vår lilla oas bland de andra brukarna.
jag har varit vårdtagare som varit tung i närmiljön,klient,patient och nu är jag altså brukare men förr så var jag sjukare.
hej på er

det Laijla Roos Jansson

Kommentarer
Postat av: CamillaP

Vilken häääärlig springtur vi hade ikväll. Det tycker jag vi gör om...och om...och om igen :-) Vad sägs om en liten springtur imorgon igen!?

2009-04-24 @ 19:11:47
Postat av: Camilla F

Wow, inte illa.. Från pest/kolera till regering!! Fast det kanske är bättre?

2009-04-24 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0