krogen

nu var det ett tag sen jag var inne och skrev men nu måste jag fira att det blitt 1000 tittningar på min blogg
tittningar är ett av mina barns ord vet inte riktigt om det betyder det jag tror men det får väl gå
jag spelar och fortsätter lära mig barreackord att det är så svårt

men det går ju bättre och bättre och det är ju nice
pratat med både psykolog och mister T i veckan psykologen tyckte att jag var sur och grining
men sa att jag skulle ta upp om jag ville att vi kunde prata på några veckor till men det är ju ifall
mitt landsting går med på det. annars är de bortkopplade från första september

när jag tänker på det så vrider jag mig i ångest likt en mask på kroken (var på väg att skriva krogen)
ja det kan man ju längta efter( KROGEN ALLTSÅ)
destruktiva tankar men men man gör ju det som krävs för att stå ut med plågan
undrar hur det ska gå men vi får väl se antar jag
jag fattar inte varför de ska ta ansvaret nu när det går bra sen har de ju inte bestämt vilket ställe på sjukhuset jag ska vara om jag blir dålig det är en stor press och stress det här.
de lovade ett ställe först men nu har de ångrat sej och sjuksyrran som var här idag har sagt att vi får se på måndag
för då ska vi ha ett möte  båda lanstingen så vi får se

en tupplur på det här så tjing laijla

Kommentarer
Postat av: Fundersam

När är kladdkakans dag?

2009-08-23 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0