skitkul!!!

idag kom min moster hit och vi åkte och skulle klippa mig på mariedal men då hade vi sån otur att det var stängt men vi hittade ett annat ställe och tjejen som klippte var duktig som bara den
så nu har jag en fin kort frisyr tack ELLA MIN KÄRA MOSTER (det var hon som betala och sån tur har man inte ofta) vi köpte även hårprodrukter  så nu ärt det bara upp på morgonen och fixa frisyren
vi åt paj sen på viktorias och jag blev påmind om min tandvärk som kom från nån trasig tand
sen var vi på barnens hus och strosa lite på mhuset fanns det inte mycket men vi va på boom och det finns ju så mycket prylar där så man blir alldeles tossig
tjing laijla

Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Hoppas att allt är bra med dig, det var ett tag sedan du bloggade senast.

2010-08-26 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0