meducin

nu är det eftermiddag och jag har sovit en stund fick kramp och ångest och blev trött efteråt.
jag tror inte folk riktigt kan förstå hur hemsk en ångestattack är mediciner är ingen lösning säger dom men vad är då lösningen?
man kan prata säger dom och i vissa fall går det som idag tex men ibland är det så outhärdligt att man kan faktiskt känna det som om man ska dö
eftersom de tre vise männen ni vet :kontaktpersonen psykologen och doktorn, är långt bort men ska ändå ha hand om huruvida jag ska ha medicin eller inte och annat så blir det fel att de ska bestämma fast de inte själva kan se hur jag mår.

sen är det väl så att vissa mediciner som hjälper mot ångest kan man gärna ta när man är riktigt ångestfylld eller mår allmänt pyton men de verkar inte respektera mig när jag säger att jag behöver medicin skit samma de lär inte lyssna på mig i allafall .
jag behövde inte ha bomull i öronen idag det var ju bra det.
håller på att skriva en ny sång det går lite halvdant jag har huvudvärk men tjing på er laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0