fredagkväll

så var det kväll igen trött
eftersom jag slarvat med medicinen hade personalen en överraskning till mig
jag hatar överraskningar!!
det var en sån där tablett som smä'lter på tungan och de såg så glada ut som om de hade kommit på nån slags ny uppfinning de log så stort och brett så hade inte öronen suttit ivägen så hade käften gått runt på dom
fick ett inlägg från min ålderdomliga moster hon hade punka på rulatorn och ville jag skulle laga den LOL.

imorgon kommer en av de vise männen att ringa mig och jag ska stoppa bomull i örona för säkerhets skull
man ska vara rädd om öronen  man kan ju bli bullerskadad nu ska jag läsa mosters och kusins blogg
tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Vissa grejer behöver man ta

För att i längden få må bra

Som vi sa igår...GOT YA :-)

//

Mrs Lucifer, Miss Lucifer & Alla di andra :-)

2009-05-09 @ 08:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0