förtvivlan

chefen för hvb hemmet där min dotter vistas i dalarna ringde mej igår och hade lite ursäkter till varför de hade blivit  granskade av socialstyrelsen jag sa att jag inte hade läst tidningarna där det stod om allt så jag kände mig inte så orolig till en början. men sen läste jag tidningarna från dalarna och det var ju betydligt mer än vad han ville påskina

de hade fått kritik för att de lagt ner ungar på golvet och hållit fast de merd olika grepp och hållit fast barn i knät i fem till sex timmar min dotter har okså blivit  fasthållen och beskriver det som förnedrande en flicka hade brutit arman vid ett sånt tillfälle. det fanns en del exempel på sånt och nu ska vdn avgå också

läste i tidningen från ett hvb hem där jag själv var i tioårsåldern ochså i dalarna
de hade fått skarp kritik även dom och jag tänkte med en djup suck att det var likadant som för trettio år sen
jag ryser när jag tänker på hur de behandlade mig

nu lägger jag en massa skuld på mig själv men faktum är ju att flickan behöver hjälp men jag är inte så säker på att detta är rätt ställe och jag lider svårt över att jag inte hjälper henne fast personalen här säger att jag gjort mitt bästa för mina barn men vad fan det räcker ju inte.

ringde till socialen  jag var inte särkilt vänlig jag till o med hotade dom ringde tillbaks efter ett antal timmar men sa bara att jag inte stod för hotet men att jag var jävligt förbannad för att de inte kollar upp bättre var man placerar barnen
jag sa att det inte skulle förvåna mig om de hade forsatt förtroende för dom men det har inte jag sa jag
sen for liksom luften ur mig kvällen var jättejobbig fick en injektion blev lite bättre sovit mycket det behövs för att inte bli så tossig ha det laijla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0