de två vise männen på samma dag

idag har varit en tuff dag med mycket ångest men i kväll blev det lite bättre
pratade med mister T han tyckte jag hade fel i att säga att han vägrar lyssna
så det kanske jag ska ta tillbaka kanske har han bara lite ludd i ena örat

vi har handlat på maxi och spelat ett spel sen pratade jag med psykologen så fast jag kände mig så förtvivlad så blev det lite bättre undrar varför han har ju samma åsikter som de andra men han lindar in det bättre
han berätade att när man slarvat med medicinen som jag gjort så hamnar man lätt i en djup svacka och det tar tid att komma tillbaka igen så om man ska översätta ge fan i att slarva med medicinen då går det såhär lol
tjing laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0