ängslan

har varit hos sjukgymnasten idag hon verkar inte veta vad hon ska göra med min onda kropp
inte jag heller sa jag.
för övrigt så känner jag mig lite ur form men det går väl över
kom att tänka på historien med elefanten och myran då elefanten sa till myran :vad liten du är
myran svarade:jag har ju varit sjuk ju.
lite som myran känner jag mig  så liten att jag är näst intill obetydlig och till råga på allt är jag sjuk okså!!!
är det ingen som har en GIFTSPRUTA??

pratat med petra hon mår inte bra undrar om det verkligen är rätt ställe det där
jag har mina tvivel och tyvärr i detta fall så brukar jag ha rätt
förvaltarn var förbi vi ska ev köpa jeans till veckan någon gång
vi har rätt kul ihop hon och jag
tar nu och ringer till min petra igen
ha det  laijla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0