du står ensam


Aldrig mera lita på aldrig mera tro att du verkligen vill mig väl

Aldrig mera anförtro dig sådant som är svårt aldrig mera glädje i min själ


Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar

Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar


Aldrig mera tro på att du inte går din väg när åtagandet vuxit sig för stort

Aldrig mera känna vägledning utav dig och förmaningar när jag gjort fel


Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar

Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar


En isande tanke känslomässig katastrof är något jag ej vill tänka på

Är dagen när du vänder dig ifrån mig för att gå för att jag blivit alltför svår att nå


Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar

Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar



Du lämnar mig i ångest på grund av att du kan för du har möjligheten till ett val

Jag står ensam kvar utan möjlighet att gå för man kan inte gå ifrån sig själv


Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar

Du står ensam utan möjlighet att gå du står ensam kvar


laijla jansson

Kommentarer
Postat av: Ella-maj

vad sorgsen den var

kram Ella

2009-04-14 @ 07:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0